שיווק באמצעות דואר אלקטרוני - שיווק במייל

דיוור אלקטרוני הינו אחד מהכלים המוצלחים ביותר בתחום השיווק. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, וביניהן יישום מהיר, קבלת תוצאות מיידיות הניתנות למדידה והחזר על השקעה גבוה מאוד (ROI).

Email marketing הפך, הלכה למעשה, לאפליקציה מנצחת של שיווק במייל, אך יחד עם ההצלחה הזו, כמות המיילים המגיעים ללקוחות פוטנציאלים הינה עצומה וכוללת מיילים מחברות המייצרות דואר זבל (spam). לפיכך, רבים מהמיילים השיווקיים הנשלחים מחברות ללקוחות כלל אינם נפתחים. לצד זה, מיילים אשר מגיעים ממקור/ אדם ידוע ומוכר, נפתחים תמיד, מאחר והנמען מעוניין לקרוא את תוכן ההודעה. ברשות ארגונים ישנם מיליוני מיילים כאלו בחודש!

המיילים שמוציאים העובדים בכל ארגון וארגון בעבודתם השוטפת – הם ליבת העניין, בין אם למטרות עסקיות ואם למטרות אישיות.

דיוור אלקטרוני כולל נתונים מעשירים:

  • אדם ממוצע מקבל 412 הודעות למייל בשבוע
  • 50% מסך המייל השיווקי הנשלח ע"י חברות (בהסכמה) אינו נפתח ע"י הנמען
  • עובד בעסק מוציא החוצה בממוצע 78 מיילים ביום
  • עובד בחברה משקיע בממוצע שעה וחצי ביום בטיפול בתיבת הדואר בעקבות מייל הנשלח אליו

דיוור אלקטרוני - איך זה עובד? המערכת עובדת בשבילך!
מערכת דיוור אלקטרוני - admail מאפשרת לעסקים פלטפורמה חדשנית, שדרכה ניתן לצרף מסר פרסומי לכל דואר אלקטרוני היוצא מהארגון. ממשק ניהול ובקרה ידידותי למשתמש (web/רשת), המאפשר כניסה לבעלי הרשאה, מכל מקום, להעלאת קמפיין מיידי לאוויר לצורך דיוור אלקטרוני אפקטיבי.

המערכת הדינאמית מאפשרת:

  • שליטה מיידית על המסרים המצורפים למיילים
  • שימוש בכלים דינאמיים ליצירת התכנים, או העלאת תכנים מוכנים מראש
  • דו"חות יומיים/שבועיים/חודשיים של סטטיסטיקות: שליחה, חשיפות והקלקות למייל
  • אפשרויות פילוח מסרים

יתרונות דיוור אלקטרוני עם admail:

  • כל מייל שיוצא מהארגון, יוצא עם מסר פרסומי/מיתוגי של הארגון
  • הגדלת החשיפה ויצירת לידים אפקטיביים
  • הופך את כל העובדים לכוח מכירתי/שיווקי יומיומי
  • חושף את העובדים למסרים של החברה ומחבר אותם למותג
  • המערכת הינה בטוחה לשימוש ואינה יוצרת עומס על השרתים
  • עלות השימוש החודשית במערכת דיוור אלקטרוני נמוכה וידועה מראש

לקבלת הצעת מחיר על מערכת שיווק במייל, השאירו פרטיכם.

חזור