Help Desk - שירותי IT ותמיכה טכנית מרחוק

לקוחות: פתיחת קריאת שירות ללקוחות

ג'יני תמיכה

אנו מתחזקים מחלקת help desk מקצועית, אנושית ואדיבה בעלת תפיסה רחבה לגבי איך ארגונים עובדים ביום יום. אנו גמישים לתת פתרונות מחשוב מקצועיים לעסק ונשמח לסייע מנסיוננו הרב בטיפול בתקלות מחשוב שוטפות. לקוחותינו הם עסקים גדולים וקטנים כאחד, אנו מאמינים שלכולם מגיע שירות אישי, צמוד ולא פחות חשוב, מיידי.

ייעוץ מקצועי

קריאות שרות לא חייבות תמיד לחזור על עצמן, בהרבה מהמקרים עסקים אף אינם ערים לקיומם של מערכות לא תואמות בארגון העלולות להתנגש באחרות. במקרים רבים. גם טעויות אנוש הן חלק טבעי כיום מעולם המחשוב העסקי ולכן, אנו נהיה גם היועצים שלכם, ננחה אותכם תמיד לטובתכם לסדר פעולות נכון, לצורך שליטה מבוקרת ואיכותית בכלל המערכות הממוחשבות בעסק שלכם.

מחלקת HelpDesk

פתיחת קריאת שירות ללקוחות: מחלקת Help Desk מיומנת מנטרת מעקב בזמן אמת אחר קריאות השירות הפעילות ללקוחות genie. לכם, אין צורך להמתין ליד הטלפון, מכל מקום בחיבור פשוט לאיטרנט תוכלו לצפות בסטטוס הטיפול ולקבל עדכונים בזמן אמת. שגיאות מחשוב הן נפוצות, לכן, אנשי התמיכה שלנו יתחקרו קריאות שירות עד לבירור יסודי של מקור התקלה, תוך עדכון אונליין.



שירותי מחשוב לעסקים זה genie. לאנשי המחשוב של ג'יני אין סוף ליכולות.

חזור