מה עושים שאין דואר אלקטרוני מוגדר כברירת מחדל

מדריך לפתרון בעיה שאין דואר אלקטרוני מוגדר כברירת מחדל

הבעיה: לקוח הדואר הנוכחי לא יכול למלא את בקשת העברת ההודעות
הפתרון: המדריך עוסק בפתרון לבעיה אשר נתקלים בה כאשר קופץ שוב ושוב קובץ האומר שאין לקוח דואר אלקטרוני המוגדר כברירת מחדל או שלקוח הדואר הנוכחי לא יכול למלא את בקשת העברת ההודעות. הפתרון לבעיה אפשרי בעזרת Microsoft Office Outlook.

בשלב הראשון:  עלינו לפתוח את תוכנת Microsoft Office Outlook ולהגדיר אותה כלקוח ברירת המחדל שלנו.

בשלב השני: עלינו לגשת לתפריט ההתחל  ולכתוב בתפריט החיפוש למטה את המילה “regedit” ולנווט לשם.

בשלב השלישי: לאחר שהתוכנה “regedit”  נפתחה עלינו לבחור ב: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Microsoft Outlook ולמחוק אותה (כמובן רק לאחר שעשינו גיבוי ודאי, על ידי הקשת קליק ימני בעכבר וייצוא).

בשלב הרביעי: עלינו לפתוח את Microsoft Office Outlook לגשת לתפריט העזרה ולבחור בתוכנית האבחון של אופיס או באנגלית “Office Diagnostics”.
לתת לזה לרוץ עד שמזהה ופותר את כל הבעיות.

בהצלחה.

עשוי לעניין אותך:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

open contact form

יש לכם שאלות?

מלאו את הטופס ונציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

תפריט
שינוי גודל גופנים
ניגודיות