אופיס 365 מורידה את הוצאות הרישוי בעסק שלך

כל ארגון, בכל גודל ובכל תחום פעילות רצוי שיתנהל באמצעים ממוחשבים – תוכנות ה-Office השונות, מבית מייקרוסופט, מציעות את זה בדיוק. מה שחשוב להדגיש הוא שעבור עסקים וארגונים בסדר גודל קטן עד בינוני, ישנה אופציה מומלצת הרבה יותר, שיכולה לחסוך עבורם כסף רב. כאן בדיוק נכנסת לתמונה אופיס 365, שמבטאת מעבר של סביבת עבודה אליה התרגלנו לענן וירטואלי. לא תאמינו עד כמה זה נוח, פשוט, זול ובטוח.

כך הניהול נעשה יותר נוח
Office 365 מאפשרת, במידה לא מבוטלת, “להיות עם ולהרגיש בלי”. מצד אחד, יכולים אנשי העסק להשתמש בכל אותם הכלים המוכרים בהם למדו להשתמש והטמיעו כבר בעבודתם, דוגמת תוכנות: Word, Excel או Power Point, Outlook. מן העבר השני, התוכנות עצמן לא מותקנות על גבי מחשבים אישיים הנמצאים בעסק, אלא נמצאות על גבי שרת וירטואלי שהעסק מחובר אליו באמצעות האינטרנט (והרי כל עסק זקוק לרשת תקשורת על מנת שיתנהל היטב).
המשמעות הישירה של כך היא שהתפעול עצמו הופך לפשוט פי כמה, כאשר האחריות על התקנת התוכנות ותחזוקה שלהן נחסכת מאנשי העסק. מבחינה כלכלית, מדובר גם כן על צעד חכם: השימוש הוא בתשתיות שגם כך קיימות עבור העסק, כאשר ההצטיידות בחבילת הענן זולה יותר מאשר בתוכנות עצמן. במילים אחרות, הרי שהמעבר לאופיס 365 מאפשר לצמצמם את הוצאות הרישוי של העסק, כמו גם את ההוצאות הכלליות שלו, במידה לא מבוטלת.

מספר פונקציות מתקדמות

מעבר להעברת שדה המשחק לזה של הענן הוירטואלי, כוללת בתוכה סביבת העבודה אופיס 365 מספר חידושים טכנולוגיים שיש לתת עליהם את הדעת. בין השאר, מדובר כאן על תיבה של כ-25 ג’יגה העומדת לשימוש המשתמשים (נפח המתאים תמיד לארגונים קטנים עד בינוניים) ובה אנטי וירוס, תוכנת סנכרון לטלפון הסלולרי, סינון דואר זבל ועוד. התשתית כוללת אפשרות לניהולן של שיחות וידאו ואודיו, ביצוע שיחות ועידה וכן שליטה מרחוק על המערכת.

כל אלה מתאימים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית ולצרכים שעומדים עבור העסקים השונים. באמצעות שימוש באינטרנט או באפליקציה ייעודית, לדוגמא, יכולים אנשי העסק לנהל אותו מכל מקום ובכל זמן, אפילו כאשר אינם נמצאים במשרד פיזית.

עשוי לעניין אותך:

open contact form

יש לכם שאלות?

מלאו את הטופס ונציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

תפריט
שינוי גודל גופנים
ניגודיות